onsdag, juli 15, 2009

Ledighet...

En fantastisk show med Brittan i måndags... Wow! Även om jag vid vissa tillfällen glömde bort att det visst var den lilla spetan som var huvudartist... Dansarna, jonglörerna, akrobaterna - vilken SHOW!



Har även hunnit spana in ett av Sveriges alla slott. Med ett par grymma skor (10 cm platå plus klack) som jag inte riktigt förstod varför de låg i rustkammaren. Någon som vet? Så efter två dagar med shopping, en roadtrip genom halva Sverigeär jag äntligen i undersköna Warplake. Nu gäller det bara att ladda inför Märt´nen som drar igång ikväll med Wärssan, folkrace imorrn å sen handel å vandel på fredag. Vi får väl se vilka fynd som kan göras i år...

Just det! Min stackars kamera som fick sig ett bad häromdagen har dessvärre gått till de sälla jaktmarkerna, jag fick då en riktigt bra anledning att införskaffa en ny SOM TÅL ATT VARA I VATTEN! Så nu kan jag till och med snorkla/dyka och ta bilder. Tur i oturen kan man lugnt säga. Ha en skön helg! Min börjar nu...

Inga kommentarer: