fredag, september 25, 2009

Utmaning och byte

Som jag tidigare sa... Jag är något på spåren...
Dessutom laddar jag inför stickutmaningen "So you think you can knit". Vad ska jag få för utmaning och vad behöver jag för garn? "Måste" jag beställa något nytt och trevlig eller ska jag leta fram något som finns i skåpen? Det är faktiskt lite som att gå på krogen och dansa, man vet aldrig om man får med sig något hem, om det är användbart eller om det blir en fullständig flopp. Ja,kanske är det därför jag tyckte att jag platsade i kategorin På krogen. Inte så proffsigt men vilja att lära... That´s me!

Gick in en sväng på Stickamera och hittade ett nytt byte - och dessutom ett av mina favoritbyten! Garn och choklad, mums! Skicka lite till en okänd och få ett paket med okänt innehåll av någon annan. Spännande...


Inga kommentarer: