onsdag, oktober 07, 2009

17.32.58

1,4 km på ovan nämnda tid... Jag har inte varit ute och joggat (även om det också skulle behövas) utan det är den tid det tog att nysta 1400 m garn. Tack moster Maud för födelsedagspengen! Det har blivit till en nystalätt (resten funderar jag fortfarande på vad det ska omvandlas till...) som jag gick och inhandlade idag. Normalt sett brukar jag nysta för hand, men då snackar vi max 300 meter...

Ägnade mig åt en liten paussyssla idag. Monterade en liten kille som legat och väntat några dagar. Jag ska försöka lägga upp en beskrivning till helgen.



2 kommentarer:

Tekri sa...

wiii så söt...:D vill oxå ha...:D

Anonym sa...

Jo, men det är inte så roligt mitt i veckan. Alla jobbar och det enda jag kan/måste göra är att räkna matte. Annars är varpsjö ett fint ställe att tillbringa sina timmar på.