onsdag, oktober 21, 2009

Garn-och chokladbyte



Tack snälla Missen Skapare för det härliga garnet och den smarriga chokladen! Passar perfekt ikväll när jag ska ägna mig åt rättning av ett stort antal arbeten. Kaffekoppen är fylld, stereon spelar MNK (Mammas nya kille, där man i senaste programmet kunde höra om hur folk i Åsele tyckte sig vara förmer än hästar och hundar då de kunde gå på bakbenen) och chokladen är framlagd. Synd bara att jag även har jobb att göra, tänk om man hade hunnit med det på sin arbetstid... Nåja, synd att klaga. Jag har ett jobb som jag tycker är stimulerande, jag har världens bästa kollegor och det händer alltid saker. Idag gick brandlarmet - igen. Denna gång var det några som höll på med flambering... Cést la vie.

4 kommentarer:

missen sa...

Tack, nu har jag ocks hittat en ny bloggar att följa. Roliga inlägg med massa roliga videoklipp. Kul att följa alla dessa dansare.

Kia sa...

Ja de vill vänta så länge som möjligt innan de opererar just för att det inte vet hur länge det håller med den ny leden. Är man ung kanske det behövs en ny op. när den är nött ut igen. Men det beror på hur sliten leden är. Jag ska röntga först så vi ser hur illa skadad den är innan man vet något.

Snart jul då ses vi.
Kramiz

maLinka sa...

Tck för dina peppande ord på min blogg. Jo, jag känner också att jag äntligen har hittat rätt funky-style :-)
Trevlig blogg du har förresten. Den lägger jag genast till mina favoriter.

Kattis sa...

Det är härligt att få garn & choklad på posten. Det borde man få varje vecka, hehe! :D