söndag, oktober 10, 2010

Utlottningsdags!

Snart 20 000 besök +snart födelsedag = UTLOTTNING! Dragning utförd!
2 fina priser står på spel, det ena är två nystan Bamboo i en vårlig ljusgrön nyans det andra är ett hemlig pris (som jag personligen tycker är tip-topp).

För att delta skriver du en kommentar till detta inlägg -då får du en lott.
Om du dessutom länkar med bilden från din sida/blogg -två lotter
Har du ingen egen sida kan du för att utöka dina chanser maila tre vänner och tipsa om tävligen, sänd då en kopia till e.zignz(at)gmail.com så får du två lotter (kom ihåg att skriva det i kommentaren också)

Av de två vinnarna som dras kommer den första att få välja mellan bambugarnet och det hemliga priset, tvåan får det andra. Lycka till!

104 kommentarer:

Anta sa...

Hej och grattis till födelsedagen och alla besökare.
Jag vill vara med i din fina utlottning det gröna garnet ser helt underbart ut.
Ha det så bra.
Länkar oxå.

tilda sa...

Jag vill väldigt gärna vara med i lotteriet. Grönt är min favoritfärg!Men en hemlig vinst är kanske ännu mera spännande. H. En glad finne

sticksIDAn sa...

Grönt är fint!
Grattis till födelsedag och många besökare.

Renée sa...

Grattis! Jag vill gärna vara med på utlottning!

Cecilia sa...

Grattis, både till många besökare och på födelsedagen!
Jag länkar förstås!

anli sa...

Grattis till alla besökare! Jag vill jättegärna vara med och tävla, och länkar såklart.

Annika R-G sa...

Vill gärna vara med och tävla. . . Har också länkat från min blogg. . .
min-mitt-mina

Anonym sa...

Grattis! Och tack för en trevlig blogg! Vill gärna vara med och tävla. Har ingen blogg så jag
nöjer mig med 1 lott.
Mvh Lena
the_door_to_me@hotmail.com

Lillys stick o syhörna. sa...

Grattis. Vill också gärna va med.
Hoppas på tur.

Linn sa...

jag vill vara med! vem vill missa chansen att få mer garn? =O

länkar på min blogg garngrynet.blogspot.com

sunpan sa...

Grattis till alla besökare! Kul att hitta till din fina sida.
Lena

Maria sa...

Så spännande med en tävling! Det är klart att jag vill vara med. Grattis till så många besökare - och födelsedag, dessutom! Jag fixar en länk i min blogg.
Ha det gott!
Maria

Ylva sa...

Jag vill naturligtvis vara med på din utlottning!
Jag har länkat från min blogg.

Emmagjord sa...

Grattis på födelsedagen! Självklart vill jag delta i utlottningen. Länkar från min blogg.

LadyNight sa...

Grattis till alla besökare och hoppas du får en fin födelsedag! :)

Även jag vill vara med i tävlingen! Har lånat bild och länkat hit från sidomenyn på min blogg (under "Tävlingar").

/LadyNIght
http://pysselstund.blogspot.com

kajsastina sa...

Grattis till födelsedagen och bloggbesökare. Jag vill gärna vara med i utlottningen av det vackra garnet. Jag har länkat till din blogg.
kram

Fiff sa...

Jag vill gärna vara med! Har länkat = två lotter :-) Grattis i dubbel bemärkelse!

Mia stickar sa...

Grattis både till födelsedagen och mängden besökare. Visst vill jag prova min lycka. Länkar från min blogg!

Inger sa...

Stort garttis till både födelsedag och stor mängd bloggbesökare.
Jag deltar gärna i din spännade tävling.

grettve@live.se

Ida sa...

Hej!

Hittade precis din blogg och lägger den i min Reader. Mycket trevlig läsning har.

Jag vill gärna vara med och tävla med en lott.

Jez sa...

Vill gärna vara med och tävla!

/Jessica

jezziqa(at)hotmail.com

Evvy sa...

Tack för posten!! Är det en ljudbok?? Förresten, jag kan va me och tävla oxå...men det ska vara ett helst ätbart hemligt pris!! :P Här är det mkt snö idag, har virvlat vita flingor hela dagen!!

elisabet sa...

Är gärna med med en lott och hoppas på turen.

Lilli sa...

Grattis!! Vill gärna vara med i din utlottning! Vilken läcker grön färg :) Länkar gärna = 2 lotter

Fazerina sa...

Grattis!
Jag är gärna med och tävlar.

Elisabeth sa...

Jag vill vara med.

Har länkat till dig...

LenaL sa...

Jättegrattis till både det ena och det andra!!!

Länkar från min blog också.

Ha det så jättegott!

j´hörnan sa...

hej jag vill vara med jag länkar till min blogg va roligt med babbu garm det tycker jag om att sticka i ha det bra maria

Sara sa...

Grattis till alla besökare och födelsedagen! Jag är gärna med i utlottningen. Länkar med bild från min blogg :) *håller tummarna*

Anonym sa...

Va spännande med ett hemligt pris! Klart man vill vara med. Kram Anna-Karin
(anna-karin.persson@oktv.se)

Anonym sa...

Grattis till så många besökare Jag vill gärna vara med och tävla

Lena
laschabb@hotmail.com

Rosenvante sa...

Grattis!
Jag vill självklart vara med o tävla. Lägger länk också.

Skarvtjärns Greta sa...

Det är ett underbart garn, som jag hur gärna som helst vill vinna

Lotte sa...

Grattis till alla besökare och till födelsedagen! Jag vill självklart vara med i utlottningen. Jag länkar från min blogg.

Caro sa...

Gratulerer så mye med bursdagen og med så mange besøkende.
Selvfølgelig vil jeg gjerne være med på loddtrekningen, har også linket til konkuransen din fra bloggen min.

Nettan sa...

Hejsan! Jag vill jätte gärna vara med och tävla om så fina priser, och jag har så klart oxå länkat med din bild från min blog =)
Ha en härlig höstlövig dag!!

Lissan sa...

Hej !
Jag vill väldigt gärna vara med och tävla om dina fina vinster. Vilken otroligt vacker grön färg. Länkar i min blogg och håller tummarna:)

Saras pyssel sa...

Jag vill vara med och tävla! Jag har lagt in länk + bild på min blogg.

Madeleine sa...

Jag vill vara med! :) Två lotter tack!

Sofia-Sobeide sa...

Grattis! Jag deltar gärna i tävlingen :) Jag har också länkat från min blogg:
http://safiasvarld.blogspot.com/2010/10/utlottnings-tips-giveaways-in-swedish.html

Timeout sa...

Grattis! Jag länkar också.

Veronica sa...

Grattis! Jag vill gärna vara med jag också. Länkar på min blogg.

Anonym sa...

Grattis ! vilken trevlig sida som jag missat tills nu ....kommer att följa din sida med stort nöje.Klart man vill vara med och prova lycka hälsningar Marie
marre71@hotmail.com

SUADDA sa...

Grattis till alla besökare och din kommande födelsedag!
Klart jag vill vara med i utlottningen. Så fint garn...älskar grönt! =)
En hemlis är ju också kul!

Har länkat på min blogg i kolumnen till höger.
Borde bli 2 lotter till mig. :)

Birgitta sa...

Grattis till alla besökare + på födelsedagen. Jag vill gärna vara med i din utlottning och jag länkar på min blogg också.
Kram Birgitta

Sofia sa...

Grattis :) Jag är gärna med!

/Sofia - surikaten__@hotmail.com

Heidi sa...

Jag är med och grattar! Hoppas att du själv får många fina paket också!

mira sa...

Jag vill också vara med! Och har bloggat om det: http://callapalustris.blogspot.com/2010/10/och-annu-mer-tavling.html

Fijaffa sa...

Vilken trevlig sida du har! Hit kommer jag tillbaka.
Garnet ser jättefint ut (har aldrig testat bambugarn än) och hemlisar är ju alltid spännande. Jag vill gärna vara med och vinna!
Länkar på min blogg, titta gärna in!

Tant Grön sa...

Jaaa, jag vill gärna vara med i utlottningen. Jag älskar grönt!
mia.eagle@hotmail.com

Caramel sa...

Jag vill vara med och pröva lyckan i din utlottning.

Har också länkat från min blogg!

/Caramel

Gittan sa...

Hej, jag vill också vara med.

MiA sa...

Hej!
Jag vill gärna vara med i din fina utlottning :)
MiA

Anonym sa...

Grattis till både födelsedag och alla besökare. Vill gärna var med i din tävling. Har länkat inne hos mig och tar därmed 2 lotter.

Sanna sa...

Grattis till både födelsedag och alla besökare. Vill gärna vara med och försöka vinna och har även länkat inne hos mig.

Kram

katrin sa...

Klart man vill vara med och tävla när du lottar ut så finna saker.
mail: kn_7@hotmail.com

Anonym sa...

Hej grattis!
Vill vara med i tävlingen! Har ingen blogg så jag skickar tre mail till tre kompisar i stället!
Kram em.lars@hotmail.com

Ingaredstoka sa...

Dubbel grattis!! Jag vill jättegärna delta i din utlottning av garn : D
Susanne

Pysselkiisen sa...

Vill såklart ta chansen att vinna! Grattis till födelsedag och besökare. Länkar från bloggen också!

Fanny sa...

Hej! Jag vill gärna vara med! :) Min mail är fanny@sevrell.se.

/Fanny

Jennie sa...

Hej! Nu är det fredag eftermiddag och min hjärna är helt snurrig. Kommer inte ihåg om jag skrev ett meddelande som ännu inte visas eller om jag inte gjorde det! Nåväl... Grattis! Jag är gärna med och tar 2 lotter!

Nu ska jag åka hem. Det behövs nog!

Agneta sa...

Grattis! Jag vill vara med i utlottningen. Garnet har en härlig färg. Jag länkar i min blogg där jag har en give away just nu ifall du vill vara med.

Eva i Halmstad sa...

Hej
Vill gärna vara med när lotten dras.
Ha en go helg
Eva.

visornas andan sa...

Är gärna med i utlottningen!

Else Ljungstrøm sa...

Gratulerer med så mange besøkende på siden din ! Og klart jeg vil være med i trekningen ! grønt er yndlingsfargen...men en hemmelig gevinst er også spennende !!!!

Therese sa...

Jag vill absolut vara med i din utlottning. Länkar också på min blogg! :)
Trevlig fortsättning!
Therese

Anonym sa...

Grattis till alla besökare. Jag vill gärna vara med i utlottningn, det gröna garnet er väldigt mysigt ut!!
britt

britt.jonesig@telia.com

Hanne sa...

Hej

Vårgrönt är precis vad som behövs i höstrusket. Jag vill gärna vara med och länkar från min blogg

Växthusmadam sa...

Vill gärna vara med och fira med tävling och länkar från min sida!
Ha en skön höst!
Växthusmadam

Anna sa...

Självklart vill jag vara med i utlottningen. Spännande med ett hemligt pris.

anna.lindfors@telia.com

Sofia sa...

Vill självklart vara m i utlottningen!

smurfan_@yahoo.com

Jessica sa...

Jag vill också vara med =D

Lena sa...

Grattis till en fin bloggsida, klart jag vill vara med och tävla.
lenaolausson301@hotmail.com

FrökenBus sa...

Jag vill gärna vara med i tävlingen. Jagf har länkat på min blogg

Inger sa...

Hej och grattis till både mängden av besökare och födelsedag.
Tävlar förstås gärna. En lott får det bli.
Mvh
grettve@live.se

Anelma handarbetar sa...

Grattis till alla besökare och till den stundande födelsedagen.
Jag är gärna med i utlottningen.
Ha de gott.

Cecilia sa...

Jag är gärna med och tävlar!
Har också länkat på min blogg: http://ceciliaalice.blogspot.com/

Elisabeth sa...

Grattis! Vill gärna vara med och tävla och har länkat från min bblogg också!

Tant Rut´s Hörna sa...

Vilken fin blogg du har :) Och jag ställer också upp i tävlingen.

Mvh

tantrutshorna@gmail.com

Skogsflickan sa...

Så kul att du är med i min utlottning! Ja vill gärna var med i din :D Och jag länkar såklart från min blogg.

Just nu kör jag en tyst vals, med flest steg bakåt typ, men jag har inte gett upp, SYTYCK gjorde att jag började med spetsstickning, men jag har ännu inte fått helt kläm på det... men det kommer... det kommer.... ska bara öva lite till :D

Susilull sa...

Grattis till besöken och grattis till din födelsedag (i efterskott el förskott?)
är gärna med i din fina tävling, med en lott.

Ha det bra!

Mimmi sa...

Jag vill gärna vara med i utlottingen av de fina garnerna :)

Majsan sa...

Jag vill jättegärna vara med och tävla om fina garnet och hemligt paket! Självklart har jag länkat hos mig!

Sofia sa...

Hej! :)
Jag vill gärna vara med i din tävling då jag älskar att sticka och virka och tycker att Bamboo-garnet skulle vara perfekt till handledsvärmare då det har så mysig kvalité och en underbar höstfärg. Och det hemliga paketet är ju bara ÄNNU mer spännande! :D

Ha det bra!
Sofia (agothic_embrace@hotmail.com)

Edun sa...

Jag vill gärna vara med och tävla :)

Karin sa...

grattis
Jag vill gärna vinna nåt/ Karin
tittiemma@gmail.com

Rumpetuss sa...

Grattis!! Jag vill gärna vara med i utlottningen...Har länkat från min blogg också!! Hoppas på vinst =) //Rumpetuss

www.rumpetuss.blogspot.com

StickFia sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
StickFia sa...

Grattis!
Jag tycker om detdär bambugarnet och vill gärna vinna det.
Jag länkar http://stickfia.blogspot.com/

Hedvig sa...

Hej!

Hittade precis hit till din trevliga blogg! :)
Självklart vill jag vara med och tävla. Lägger upp en länk i vänstermenyn på min blogg också.

Ha en bra dag!

Anna Maria sa...

Även om jag inte vinner fast det vill ju, så stämmer jag in i kören och gratulerar till födelsedag och stort antal bloggbesökare.
Jag länkar också till min egen blogg.
Tack för trevlig blogg och tävling.

h/saltaste bönan sa...

Grattis! Jag vill gärna vara med och tävla. Det ser ut att vara skönt att virka i och överraskningar är ju det bästa som finns.

h/saltaste bönan sa...

PS. glömde skriva att jag länkat för dubbel chans

Marie sa...

Åh vad roligt med en tävling!
Jag vill jättegärna vara med och vinna men jag kan inte bestämma mig för om jag vill ha garnet eller det hemliga priset... men jag håller tummarna för att jag vinner så bestämmer jag mig då.
Nu när jag sitter och läser din blogg mitt i natten så känns det ändå för surrealistiskt att vinna.

Fin blogg!

Marie sa...

Jag har länkat också från min blogg för en extra chans i utlottningen!

Kram

Carina sa...

Klart jag vill gratulera och vara med i tävlingen, alltid kul med överraskningspaket.

Länkar på min blogg.

Kan du tänka dig att dela med dig av mönstret på babyfilten? Jag stödjer också Stickhjälpen.

Carina sa...

Grattis till alla besök + födelsedag, kommenterade igår men vet inte vart det tog vägen så nu försöker jag igen. Länkar på min blogg såklart!

Carina
ullacarina@hotmail.com

skapa och inreda sa...

klart att jag vill vara med!
Länkar från mig till dig :)
Annika

Tessan sa...

Först GRATTIS!
jag är gärna med. Bara en lott, har ingen blogg.
tessan.scilla@hotmail.com

Mimmi Hek sa...

Klart jag vill försöka vinna garn. Handarbete är livet. Länkar såklart på min blogg.

Linda sa...

Jag vill gärna ha en chans att vinna. Hemligt paket låter kul.

Anonym sa...

Jag vill vara med. Håller tummarna med stickorna! iceblueeyes_85@hotmail.com /Emma

A-I sa...

Bambusgarn ville vært spennende å prøve, selvfølgelig vil jeg være med her! Jeg tar 2 lodd hos deg :-)

Mauo sa...

Grattis till besöken och födelsedagen!

Wohoo två lotter till mig efter länkning från min blogg! ^^

giftsbyhand.blogg.se



/Mauo