onsdag, oktober 26, 2011

Ack så roligt att bränna pengar...

Dock bara bildligt talat, att förstöra sedlar och mynt ska visst vara olagligt -har jag hört...

Igår gjorde jag en grandios beställning av diverse material. Nästa helg ska jag nämligen på kurs. Kurs med Kurt? Nej, det blir varken svampkurs eller tvättmaskinskurs utan en riktig engelsk hattkurs. Lärtillfällen a' la modist!  Därav min rejäla shopping spree igår, ganska många £ på sinamay och capelines. En ny värld med ett nytt fackspråk, åh! Det ska bli fantastiskt roligt!

Idag fortsatte jag spenderandet med att inhandla den första kvalitetswhiskeyn på brittisk mark, så snart sittet jag här på loftet och sippar wirre med hatten på sned!

Hmmm...på tal om sned... Blogger i mobilen sköter det ganska bra, att lägga bilderna på sned i alla fall...


1 kommentar:

Bitte sa...

Ja, nog är det roligt att bränna pengar! ;-) Det låter riktigt spännande med hattkurs, du kommer med all sannolikhet att få trevliga dagar!

Tack förresten för att du vill vara med i utlottningen, lycka till, vinnaren dras ikväll! :-)

Kramar
Bitte