fredag, oktober 21, 2011

Stitch London

Jag har nu anslutit mig till ännu en stickgrupp (om man ser till vad jag gör på fritiden kan man tro att hela min tillvaro kretsar kring stickning, men riktigt så är det inte), Stich London. En grupp som träffas på olika ställen i stan, de roterar mellan fem, sex olika platser. Igår var det möte på Kamelen och kronärtskockan (Camel & artichoke). Glad i hågen åkte jag in till stan och knallade mot mitt mål, men av nån anledning snurrade jag till tillvaron och gjorde en exrta promenad runt ett par kvarter bara för att komma på att kamelen låg 100 meter bortanför IKnit där jag också brukar delta på stickkvällar... Så kan det gå när man har bråttom! Det var i alla fall mycket trevligt (snäppet trevligare än på IKnit även om det också är bra) så jag kommer definitivt åka på fler Stich Londin träffar.


1 kommentar:

Cecilia sa...

Kamelen och kronärtskockan, var får de allt ifrån! :-D
Bra att du har sticksällskap i den stora staden!