tisdag, november 01, 2011

På gång...

Om jag har tyckt att jag har lyckats fylla dagarna tidigare med diverse äventyr, så kan jag säga att än fler ligger framför mig! Jag kommer den närmaste tiden vara en upplevelse-Indiana-Jones-virtuos  i storstadsdjungeln.
  1. Imorgon ska jag på Morris dance. Vad det är vet jag inte riktigt, men jag vet att det är nån slags folkdansliknande hoolabaloo som dansas av enbart män eller enbart kvinnor. Inga blandade grupper här inte, ve och fasa, då skulle ju något otillbörligt kunna ske!
  2. Lördag = hattmakardag nummer ett. Fick min materialleverans idag och det slokas bra på hattformsfronten.
  3. Mer, fler och ännu mer stickträffar. Volontärarbete skall inledas genom att lära vuxna nybörjare den ädla konsten av räta och eventuellt aviga maskor.
  4. Dags att börja löpträna, ska springa ett lopp till våren och får då gå i mål på Olympiska Stadion!

Formlöst

Först kommer Zandra, därefter kommer Bolt
Bilden lånad från National Lottery


Inga kommentarer: