torsdag, december 15, 2011

Luciaslut

Puh! Sista luciaomgången för i år. Sitter nu på bussen mot stan efter ett luciatåg (jag knyter band, fixar glitter, tänder ljus och är moraliskt stöd till kidsen) på ett flådigt hotell i Sussex för Elektra (ett svenskägt stort företag). Nice! Imorgon är det skolavslutning och ikväll har vi perainalfest... Mycket att klämma in!

Igår var jag dessutom på min sista hattkurs och kunde bära hem hatten i min nyinköpta fina ask. Det är som att öppna paket! Morgontrött o eländig, men jag ville att ni skulle få se den på huvudet...





4 kommentarer:

Emma sa...

Jädrans vilken snygg hatt! :-)

Paradiset Kaos sa...

Snygg!!!

Anonym sa...

snygg och gjort den själv.smäller högt! mams

Cecilia sa...

Underbar hatt! Tänk att du gjort den själv, är så imponerad!