söndag, januari 15, 2012

Dags att börja packa så smått... Jag vill flytta, hest igår! Måste vänta lite så att kontraktet blir klart... Suck! Förhoppningsvis kan jag lämna alla dokument imorgon så att de kan gå igenom mina finanser. Så under tiden lever jag i
Bilden lånad här
Ska börja fila färdigt på Österviks hemsida i eftermiddag, lite svårt att göra klart när jag inte har någon text att lägga in, men jag får fixa allt det andra så att det är klart. Lite bildredigering och en hel del tänkande så att det både blir snyggt och användarvänligt. Eftersom sidan vänder sig till folk i alla sociala skikt och med olika etniska bakgrunder måste det bli lättnavigerat... Hmmm... Svår nöt att knäcka så det blir tillfredsställande! Har ni några tips på väl uppbygda hemsidor?? Sådana där man inte behöver leta ihjäl sig för att hitta det man söker?
Bild lånad här

1 kommentar:

Cecilia sa...

Kommer just nu inte på någon som jag tycker är bra men en av de värsta webplatser jag vet är Skolverkets, jag hamnar alltid i loop tillbaka till den plats jag började och sökmotorn hittar fel saker. Gah!
Skönt för dig att snart få flytta, det kan bli lite lättare att stå ut med kaoset, eller så blir det tvärtom?!