söndag, januari 22, 2012

Härlig helg!

Åh vilken härlig helg det har varit! Allra käraste syster och Mr D har varit på besök. Shopping var huvudtemat för deras visit och jag gjorde sällskap till både Westfield och Richmond. Även om mina slantar inte lades på shopping så pungade jag ut med en rejäl slant i fredags, men så har jag min egen lya nu! Jihha! Jag var dit och torkade av ytorna lite och konstaterade att jag kommer trivas där. Ska bara få in lite möbler också... Mycket blir det på "Att fixa"-listan, köpa stege (annars når jag inte gardinstången) vill måla väggarna, fixa möbler (små, smarta staplingsbara) samt balkongmöbler.



5 kommentarer:

Cecilia sa...

Låter som du har en del kärt besvär framför dig!

Rosenvante sa...

Mycket som var mysigt den här helgen. Härligt, det behöver man ibland.

Emma sa...

E ser ut att vara i himmelriket!! :-D

Birgitta sa...

Grattis till en egen lya i London.
Kram Birgitta

Birgitta sa...

Sådana helger behöver man ibland!