tisdag, februari 07, 2012

Smällkallt

Inte många grader, varken plus eller minus, det håller sig runt nollan... Men fy för den lede så kallt det är, det riktigt kryper in i märg och ben så jag är glad att jag släpat över såväl ullstrumpor som merinounderställ. DET hjälper mot den envisaste kyla, så det så! Jag är dock glad att min lägenhet inte är lika kall som de flesta engelska hem, nej här är det skönt, som en bastu i köket och behagligt i resten. Snart har jag fått ordning också, det svåraste är förvaring... Som i alla små lägenheter är det förstås ont om förvaring, nej nu överdrev jag... Här är det obefintligt! En liten garderob med en hylla och en stång att hänga kläder på, det är allt. Såååå.... Allt handarbetsmaterial, garner och liknande får än så länge bo i en resväska så jag vet var jag har det!



Inga kommentarer: