torsdag, mars 22, 2012

På´t igen bara

Hoppsan... Jag hade visst väldigt dålig karaktär idag... Det blev ingen träning då jag prioriterade ett par timmar på Westfield istället. Jag har ju för sjutton inga kläder som jag kan ha. Eller rättare sagt, jag kan ha dem men de sitter så illa att man blir mörkrädd! Så därav en "liten" shoppingrunda. Kom hem med jeans, där jag frångått alla mina principer och köpt ett par av ett märke jag hävdar endast är för fjortisar (undrar om det blev nån ålderskris där), ett par skor, två linnen och tre t-shirtar. Nu har jag lite att möta Londonvåren i, men jag kommer behöva shoppa mera, har fortfarande ingen bra jacka och någon tröja hade ju inte heller suttit helt fel.

Nåja, imorgon tar jag nya friska tag med mitt tränande enligt Fitnessfighten. Kan ju inte sluta nu när det bara är 8 dagar kvar! En vecka sen ska det bli spännande att se slutresultatet... Jag förväntar mig definitivt inte samma stora resultat som förra gången, men då var det ju helt makalöst vad jag åstadkom. Jag som inte ens eftersträvade viktnergång, bara bättre träningsrutiner! Träningen är vad jag är ute efter denna gång också, framförallt att komma igång med löpning, trots att jag inte tycker det är så himla kul. Jag hoppas att jag orkar springa hela  Olympic Park Run. Jag har ju inte tränat någon distanslöpning, bara tio minuter åt gången så vi får väl se hur det går. Kul ska det bli i alla fall!

Stickningen på boleron är påbörjad, men så långt har jag inte kommit... Det blir ungefär en rad varje morgon så med den takten är jag väl klar lagom till höstlovet :-S Nåja, det är bara att ta upp stickorna och ge sig på´t igen!

Inga kommentarer: