lördag, mars 10, 2012

Spread the word

För något år sedan gjorde jag en beskrivning till hur man väver med brickor. Idag visas ena delen på www.365slojd.se Kul att den kommer till användning! Har du inte prövat denna teknik någon gång kanske det är läge? Hela kursen finns i en flik här ovanför!

Laddar just nu med kaffe för en städförmiddag. Idag väntar jag dessutom på att mina balkongmöbler ska komma och har fått den underbara leveranstiden 07.00-18.00... Suck! Kan de inte åtminstone säga för- eller eftermiddag!?

Håll ögonen öppna för imorgon kommer här en helt annan typ av beskrivning. Jag är nämligen med i Pysselstafetten. Det som bjuds då  är något för symaskinen och våren... Ja, just det. Tror att Pysselstafetten kan vara omnämnd i Expressen idag, men jag är inte helt säker.

Inga kommentarer: