tisdag, maj 01, 2012

Bloggtorka


Gosh, vad det är tomt, öde och övergivet här... Jag har för mycket på schemat så jag har inte hittat tid eller inspiration att skriva något. Jag jobbar vidare med mina showkläder (bara ett 60-tal kvar nu, och småfix på övriga). Gårdagens inköp, 15 vita t-shirts och 4 rullar gaffatejp.
Jag ska ta lite bilder när jag börjar bli mer färdig och i bästa fall kan en snutt av den filmade showen hamna här också, bara en månad kvar... Knappt!

Ikväll bär det iväg till en spelning, ska åtteruppta mitt punkpoprocks lyssnande med att kika på Simple Plan borta i Kentish Town (på andra sidan stan). Måste nog leta reda på något att jobba med under tiden jag sitter på tunnelbanan...
Många olika saker som drar i mig, med hjälp av
en bra vägvisare kan jag nog börja prioritera...


Inga kommentarer: