torsdag, maj 03, 2012

Busy busy

Tjopp! Megaproduktiv, är det vad man kan kallas vissa dagar? Från att igår inte fått ett dyft gjort har jag idag (förutom att springa lite ärenden) bakat pizzabullar och kokoskakor, färgat håret, städat, gått till två olika vallokaler (och ändå inte hamnat rätt så jag gav upp) och kvällen är inte slut ännu! På jobbet kändes jag mindre produktiv dock, visst fick jag saker gjorda i slöjdsalen men i köket var det katastrof. Två "Årets kockar" var in och förberedde morgondagens lunch så det var folk överallt, inga ytor och dessutom hade vi inga barn att servera den första sittningen då de var på Legoland idag = mycket tid att slå ihjäl. Min tekonsumtion var därefter liksom mitt smsande.


1 kommentar:

Cecilia sa...

Jag tror att jag har en sådan där dag på G! Klockan är bara sju och jag har grejat till en massa småsaker redan, snart är det dags för storverken! :-)