fredag, maj 11, 2012

Friday feeling

Ytterligare en vecka till arkiveringen... Jösses så fort tiden går, för ett år sedan hade det precis blivit klart att jag fick jobbet här i UK och jag planerade som bäst att åka över och hälsa på de blivande kollegorna. Nu har jag snart jobbat i ett läsår och det känns som att jag varit här i evigheter samtidigt som det ibland känns som att jag alldeles nyss kom hit!

Nåja, så är livet, jag kan ju inte precis påstå att jag legat på latsidan. Ja, kanske vad gäller handarbete och sådant, men i övrigt -nej... Ändå har jag massor med turistande kvar att göra, har inte besökt flera av de stora attraktionerna ännu, så listan är lång. Får besök under Diamond Jubilee helgen så då ska vi väl bocka av något på listan.
Bilden lånad från Obey Crochet


Igår fick jag brev på posten, skickat från USA! Jippie, så kul, det var två knappar från Obey Crochet som gör de mest underhållande bilderna om virkning man kan tänka sig. Väl värt ett besök (om man inte är en stickare som vägrar se nåt av den andra sidan...)
Bild lånad från Obey Crochet
Ha en härlig helg!

Inga kommentarer: