lördag, augusti 18, 2012

Brain freeze!

Njuter en alldeles för sliskig (men god) iskall dryck från en global kaffekedja och vad resulterar det i?? Jo, en klassisk brain freeze, men gott är det så jag plågas och dricker.

Idag, imorgon och sedan börjar vardagen, eller... Så mycket vardag det nu blir när man bor som man gör. Det har varit skönt att vara ledig men det känns lika roligt att få börja igen, jag har lite nya uppgifter på jobbet och jag har satt lite personliga mål för hösten och året.

Mer kultur bland annat! Jah skäms för att säga att jag bara varit på en enda musikal ännu och än värre-inga teatrar! Nåja, det är lätt fixat. Sen var det ju det här med språk... Jag ska bli bättre på det med! Så det så!

Lite bilder från senaste veckan, Isle of Wight, boklabyrint på Southbank centre, OS-handboll i Hyde Park, fritt strövande ponnys i New Forest...





1 kommentar:

Cecilia sa...

Du verkar ha haft en fantastiskt omväxlande sommar! Det är skönt när man känner att faktiskt är okej, ja snudd på roligt att börja arbeta igen!
(Jag gör det oftast, dock inte alls i år...men det var lite kul att träffa arbetskamtraterna, i alla fall!)

Personliga mål, sådana kanske man skulle ha?! Där fick jag något att fundera på! :-)