onsdag, september 05, 2012

Beslutsångest

Suck!
Varför måste allt roligt som jag vill gå på vara på onsdagar!? Som det är nu så dansar jag på onsdagar, men jag skulle vilja gå på en språkutbytargrupp också. För att göra det ÄN värre så hittade jag ikväll en kvällskurs i hattmakeri som sträcker sig över hela höstterminen och en bit in i Januari - även den schemalagd på onsdagar! B*a*j*s har jag lust att skrika. Och våndan kommer krypande... Ska jag fortsätta dansa som är trevligt och på helt fel sida stan, eller.....ska jag anmäla mig till hattkursen och lära mig mer om ett väldigt fascinerande hantverk!?! Om jag tar hatteriet, då ska jag baske mig börja dansa salsa eller jive eller nåt sånt istället för morris (som jag inte kommer kunna fortsätta med den dag jag flyttar från England)...

Bild lånad här

3 kommentarer:

Birgitta sa...

Hej! Jag skulle välja hattkursen. Tycker det låter väldigt lockande och sådana kurser finns inte i Sverige.
Lycka till med vad du än väljer.
Kram Birgitta

Cecilia sa...

Språutbytarkurs låter fantastiskt! Hm...hattkursen också, förstås. Någon av dem skulle jag välja. Tror jag... :-)

mind the book sa...

Sartre och Camus skulle myst åt denna fria människas valångest ; )

röstar på hattkurs!