måndag, oktober 01, 2012

Lekstugeplanering

Eh, ja.. typ. Idag fick vi veta budgeten för årets show så nu ska det inledas hårda förhandlingar med mina två kollegor. Vad ska vi lägga slantarna på? Jag ser framför mig... tyger, led-lampor, rökmaskin... kan bli en riktig hit! Och jag ska baske mig visa vem som är kreativast på skolan! Hihihi, inga höga hästar att sätta sig på där inte med alla konstnärssjälar, den ena virrigare än den andra... Det kommer nog bli ett besök eller två till Poundland också för att införskaffa lite material till diverse småhäxor, så jag ska nog kunna koka ihop något som man kommer att minnas.

Har vännen S här i stan nu också, inte för att vi hinner ses så mycket (hon är här med sitt jobb) men det är ändå skönt att få prata med någon som är på samma våglängd!

1 kommentar:

Anonym sa...

hihihiii
blir det häxkonst eller brygd??
mvh i-l