torsdag, juni 20, 2013

På väg

Bara ett par dagar kvar i storstadens sus och dus. Packar, packar om och sliter förtvivlat mitt hår över hur i hela friden jag ska få med mig allt hem till sverige. Hmmm... Kanske måste ännu en låda skickas eller kan det lösa sig ändå?

Idag har en låda med hattar skeppats iväg och jag väntar på att en annan budfirma ska komma och hämta lite mer saker. Ett par av mina hattar användes igår på årets stora "kläuppsigtilltändernadag", The Royal Ascot. En dag med bubbel, spel på hästar, hattar och många goda skratt.


Anna i en liten filthatt med flor och rosett

Jag i en tvåfärgad sinamay hatt


Frida i en sinamay disk/hatt med fjäder och blomsterdekoration

2 kommentarer:

Cecilia sa...

Kära nån, ska du "hem" nu? Tycker att det var helt nyss du åkte iväg! Hoppas du är nöjd med din vistelse, jag tycker du verkar ha tagit alla chanser och gjort och varit med om en massa saker!
Fina hattar! När jag blir stor (innerst inne också, inte bara utanpå!) ska jag börja använda hatt! :-D

mind the book sa...

åh, så fina Ascothattarna blev! mkt imponerad av din talang.